نامه خالد بن ولید به پیامبر خدا
کليک کنيد">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 4585
نویسنده : اهل سنت و جماعت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به محمد نبی و فرستاده خدا از خالد پسر ولید:

سلام و رحمت و برکت خدا بر تو ای رسول خدا

من خدا را که جز او معبودی نیست برای تو حمد

و ستایش می کنم. اما بعد: ای پیامبر خدا-درود

خدا بر تو-تو مرا به سوی بنی حارث بن کعب

فرستادی و به من فرمان دادی که چون نزد آنان

روم تا سه روز با آنان به پیکار دست نیازم و ایشان

را به اسلام فراخوانم و اگر اسلام آوردند در میان

شان بمانم و از ایشان بپذیرم و شعایر اسلام،

کتاب خدا و سنت پیامبرش را به آنها بیاموزم و اگر

اسلام نیاوردند با آنان بجنگم ، و من نزد آنان رفته

 و همچنان که رسول خدا(ص) مرا فرمود:تا سه

روز ایشان را به اسلام دعوت کردم و در میان شان

سواران فرستادم که: ای بنی حارث ، اسلام بیاورید

تا سلامت بمانید،پس اسلام آوردند و به پیکار بر نخاستند

و من در میان ایشان مانده ام و ایشان را به آنچه خدا

امر شان کرده است امر می کنم و از آنچه خدا نهی شان

کرده است نهی میکنم، و شعایر اسلام را و سنت پیغمبر

(ص) را به آنان تعلیم می دهم تا این که رسول خدا به من

(نامه)بنویسد(و درباره کارهای بعدیم راهنمایی کند).

والسلام علیک- یا رسول الله و رحمته الله برکاته

 

برای خواندن  پاسخ نامه از طرف حضرت محمد اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: حدیث , نامه , خالد بن ولید , حضرت محمد , بنی حارث , جنگ , اسلام ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اهل سنت جاسک
</div></div>
<div class=

با سلام لطفا از گذاشتن نظرات تبلیغاتی و غیر مزتبط با مطلب خوداری فرماید که تایید نخواهند شد

دوست دارید چه مطالبی بیشتر در وب سایت قرار گیرد؟

RSS

Powered By
loxblog.Com